חברה מובילה בשפלה, דרוש/ה תומך טכני עבור מוצרי החברה.
התפקיד כולל השתלבות בצוות בדיקות של מערכות התוכנה בחברה ועבודה עם לקוחות החברה (פנימיים וחיצוניים) צוותי הפיתוח, הבדיקה ומנתחי המערכות.
התפקיד כולל טיפול בתקלות מובייל API מול גורמים שונים בחברה ומחוצה לה
- ניסיון בתמיכה טכנית ועבודה עם לקוחות – חובה
- היכרות עם אפליקציות מובייל ומערכות Web – חובה
- ניסיון בעבודה עם API תוך שימוש ב Postman – חובה
- ניסיון מוכח בעבודה עם בסיסי נתונים ו-SQL, כולל הרצת שאילתות ברמת Join ומעלה – חובה שנה נסיון
- היכרות עם Kibana ו- Grafana – יתרון.
- יכולת למידה גבוהה
- יכולת עבודה בתנאי לחץ ובסביבה דינמית
* העבודה במשרה מלאה במודל היברידי (בית/משרד).