דרוש\ה ר"צ Help Desk לחברת הייטק במרכז
נדרש לפחות 3 שנות ניסיון בעבודה בתמיכה/שירות IT
כישורי מנהיגות וניהול אנשים מעולים.
ידע וניסיון מעשי עם שרתי ותחנות עבודה של Windows, Office 365, Active directory, MDM, ארכיטקטורת רשת ופתרונות VOIP
בעל מוטיבציה גבוהה, עם יכולת לתעדף, ריבוי משימות ולהיות שחקן צוות
יכולת עבודה עם מערכת כרטוס ומתן תמיכה טכנית לעובדים ולצוותים פנימיים
יכולת פתרון בעיות/פתרון בעיות בזמן.
נכונות לקחת על עצמה פרויקטים מורכבים ולהעריך טכנולוגיות חדשות
מוכן לעמוד בכוננות בערבים ובסופי שבוע להתמודדות עם תקלות חירום או פעולות תחזוקה מתוכננות
יכולת תקשורת טובה בכתב ובעל פה בעברית ובאנגלית – חובה!
כראש צוות ה-Help Desk (Global Service Desk), תוביל את פעולות תמיכת ה-IT הארגוניות העולמיות של ארגון עם למעלה מ-20 מיקומים בינלאומיים.
את\ה תדריכ\י את צוות התמיכה שלך במתן תמיכה טכנית ללקוחות הפנימיים שלנו.
אחריות על הדרכה, תמיכה והובלת הצוות שלך.
הובלת צוות המספק תמיכה טכנית למשתמשים פנימיים, מרחוק ובאופן אישי
ניהול מערכת הכרטוס והיענות לבקשות משתמשים
ניהול SLA ו-KPI עבור פעילויות התמיכה, מונעים לשיפור מתמיד
מעקב אחר מערכות קריטיות ופעל לפי נהלי החברה כדי להבטיח זמינות המערכת
ניהול מלא של תהליך ה- Onboarding / Offboarding עבור עובדים חדשים על פי פרוטוקולי החברה
לאכוף את נהלי שירות דסק ולהמליץ על שינויים לשיפור מתמיד
מחקר והערכת טכנולוגיות חדשות
עקוב אחר ציוד IT