fbpx
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

10 טיפים קצרים שישדרגו את קורות החיים שלכם ברגע!

.

הרבה לפני שמזמנים אותנו לראיון העבודה,  למבחן מקצועי או למשא ומתן על חוזה יש את הקובץ הזה שממנו הכל מתחיל- קורות החיים שלכם!

קורות החיים שלכם למעשה מאפשרים בפעם הראשונה לצד השני להכיר ולהבין מי אתם- בעיקר מבחינה מקצועית ויש להם חשיבות עצומה! הם אלה שיקבעו האם תמשיכו לשלב הבא,

אז דקה לפני שאתם מגישים את קורות החיים שלכם למשרה שאתם כל כך רוצים כדאי שתעצרו רגע ותקראו את הטיפים שצוות הגיוס שלנו כתב עבורכם! 

1)שם הקובץ: קורות חיים מעודכן מעודכן קורות חיים סופי סופי 7?

אנחנו בטוחים שהחלפתם או עדכנתם את הקובץ יותר מפעם אחת, אבל בכל זאת חשוב שתקפידו על שם אחד מסודר עבור הקובץ, שיכלול את השם המלא שלכם (עדיפות לאנגלית). בנוסף אם כתובת המייל שלכם לא השתנתה מגיל 15 וכוללת את הכינוי שלכם בחבר'ה או את שם הזמר המועדף שלכם- הגיעה הזמן לעדכן אותה! (justinbieber17@gmail.com יותר יסגור לכם דלתות מאשר יפתח) 

2) Keep it simple !

 הזמן הממוצע שלוקח למגייסת לעבור על קורות החיים שלכם הוא פחות מ 7 שניות! בנוסף הם נחשפים למאות קורות חיים מדי יום, לכן חשוב להנגיש להם את המידע הקריטי והרלוונטי למשרה בצורה הטובה ביותר- תדגישו את הכישורים הרלוונטיים למשרה, השתדלו להיות ממוקדים ולא להעמיס ביותר מדי מידע לא רלוונטי למשרה כמו עבודות אחרי הצבא, או תפקידים שאינם שעשיתם בעבר אבל לא קשורים למשרה אליה אתם מגישים מועמדות בשום צורה שהיא.

3) הקלו על מי שקורא את קורות החיים שלכם-

קורות החיים שלכם חייבים להיות נוחים לקריאה!  בחרו  פונט אחיד והשתמשו בו לאורך כל הקובץ, בנוסף  הקפידו על מבנה אינפורמטיבי של קורות החיים שלכם ,הימנעו משימוש ברקעים צבעונים והקפידו  על שימוש בכותרות, רווחים וסימני פיסוק.

4) רלוונטיות זה שם המשחק-

התחילו את הניסיון התעסוקתי שלכם מהתפקיד האחרון שעשיתם ועד התפקיד הראשון הרלוונטי לתחום! בנוסף, חשוב שהמשרה האחרונה שעשיתם תכלול תיאור רחב ומפורט של התפקיד והטכנולוגיות איתן עבדתם ולא רק תיאור קצר של כמה שורות. זכרו שרוב המגייסים כלל לא מגיעים לתחתית קורות החיים שלכם, לכן חשוב שתשקיעו רבות בחלק העליון של קורות החיים שלכם ובמידה וישנן דרישות מיוחדות למשרה ( טכנולוגיה מסוימת, הכרת שפה ספציפית) מקמו גם אותן בראש הקובץ.

5)אמרו כן לWord-

סוג קובץ קורות החיים זאת שאלה שתמיד נשאלת , ישנן אופציות רבות- החל מ psd tff,png ,pdf וכו'. תופתעו לשמוע אבל לחלק גדול מהמערכות יש בעיה לקלוט קבצי pdf וקבצים מסוגים אחרים לכן אנחנו ממליצים שקורות החיים שלכם ישמרו כקובץ Word בלבד!

6) אל תשאירו מקום לטעויות-

אם עבדתם במשרה שהוגדרה כזמנית, תציינו את זה בשורת התפקיד! אחרת הדבר יכול להתפרש בידי מי שקורא את קורות החיים שלכם כחוסר עקביות או "קופצנות".

7) שמרו על נימוס-

זה אולי ישמע קצת מובן מאליו, אבל תתפלאו עד כמה אנשים נוטים לשכוח את הדברים הבסיסיים והכל כך חשובים, לכן כשאתם שולחים את קורות החיים שלכם הוסיפו למייל שלכם איחולים כמו בוקר טובנעים להכיר וחשוב שגם תסיימו את המייל שלכם בצורה מכובדת- אחלו לצד השני יום טוב, תודו לו על הזמן שהגדיש- חשוב שתקפידו על דברים מסוג זה, גם אם אתם שולחים את קורות החיים שלכם עשרות פעמיים ביום- דברים מהסוג הזה יוכלו רק להועיל לכם!

8) אל תשימו את כל הכישורים שלכם במקום אחד-

רוב המועמדים נוטים לרשום את סט הכישורים שלהם בתחתית קורות החיים תחת- skills. זה יכול לבלבל מגייסים שלא ברור להם האם באמת עבדתם עם אותו כלי או רק רכשתם אותו כידע בלימודים. אנחנו מציעים לכם לרשום אחרי כל תפקיד שעשיתם את הכישורים והטכנולוגיות שעבדתם איתם במסגרת אותו תפקיד.

9) שמרו על ראש פתוח-

חלק מהמועמדים רושמים בראש העמוד של קורות החיים:  מכוונ/ת למשרת X   וככה למעשה מגבילים את עצמם בפני האפשרות להתקבל למשרות אחרות באותו הארגון שיכולות להתאים להם לא פחות. לכן חשוב שלא תגבילו את עצמכם! יכול להיות שלא תתאימו לתפקיד מסוים, אבל תוכלו להתאים לתפקיד אחר בארגון שאולי אתם לא מכירים. תנו למגייסים שבוחנים את קורות החיים לחשוב לאיזה תפקיד בארגון תוכלו להתאים.

10) ריכוז, ריכוז ושוב ריכוז-

לפני שאתם לוחצים על כפתור ה- send ושולחים את קורות החיים שלכם, תעברו עליהם ועל המייל לפחות פעם אחת נוספת, תראו שלא פספסתם שום דבר חשוב, שרשמתם את נושא המייל כמו שדרשו בתיאור המשרה, ששלחתם את קובץ קורות החיים המעודכן שלכם ושאין שום שגיאות כתיב או הגהה במייל ששלחתם.
טייפ זהב אחרון –  קראו פעם נוספת את המשרה אליה אתם רוצים להתקבל ואת הדרישות שלה, למעשה דרישות המשרה הם אלו שיאפשרו לכם להבין פחות או יותר מה חשוב למגייס לקרוא בקורות החיים שלכם, תבליטו ותדגישו את הניסיון והכלים העומדים לרשותכם ובאמת תואמים את המשרה.

אז, לפני שאתם עובדים על אוטומט ושולחים את קורות החיים שלכם, חשוב שתגדישו לכך מחשבה ורצינות, הקפידו על קובץ קורות חיים מעודכן וכתוב לפי ההנחיות שרשמנו לכם וכמובן- לפני שאתם שולחים את קורות החיים שלכם, תעברו על דרישות המשרה ותבדקו האם אתם באמת עונים עליהן? מרבית המועמדים נפסלים כיוון שקורות החיים שלהם אינם מתאים כלל למשרה.

אנחנו מאמינים בכם, וזמינים עבורכם בשביל כל שאלה, עצה או כל דבר אחר שתצטרכו,  צוות Datacube.


לתפקיד הבא שלך!

×
דילוג לתוכן