fbpx
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

סודי ביותר: המדריך המלא -איך לחפש עבודה באופן דיסקרטי מבלי שיעלו עליכם!

הגעתם למסקנה שהגיע הזמן בשבילכם למצוא את התפקיד הבא , יכולות להיות לכך הרבה סיבות-החל מרצון להשתדרג בשכר, שינוי סביבת עבודה או תחושת מיצוי , לא משנה הסיבה אשר תהייה חשוב שתדעו משהו חשוב- ברגע שהמעסיק שלכם ידע על כך הוא יכול להגיב גם בצורה שתפגע בכם- הוא יכול לפטר אותכם, למצוא מישהו חדש שיחליף אותכם או פשוט להעכיר את היחסים ביניכם, אז בשביל שלא תמצאו את עצמכם קרחים משני הצדדים הכנו עבורכם 5 טיפים קצרים שיעזרו לכם להתחיל לחפש עבודה מבלי שהמעסיקים שלכם ידעו על כך!
אל תדאגו, לא נספר לאף אחד..

1)עשו את זה בבית, לבד, בחושך..

כמובן שאנחנו צוחקים (אתם יכולים לחפש גם עבודה בבית ובאור), אבל חשוב שתזכרו שאם החלטתם לחפש עבודה ואתם לא רוצים שידעו על זה במקום העבודה הנוכחי שלכם חשוב לעשות הפרדה מוחלטת בין החיים המקצועיים שלכם לבין אלו האישים : ערכו את החיפוש רק כשאתם נמצאים בבית, לא בשעות העבודה שלכם ובטח שלא דרך חשבון המייל שלכם בעבודה או דרך המחשב שקיבלתם מהעבודה.   

2) הכל עניין של תזמון

שאתם קובעים ראיון עבודה אל מול המגייסים חשוב שתקבעו איתם בתחילת יום העבודה שלכם או בסיומו, אפעם אל תקבעו ראיון עבודה במהלך יום העבודה שלכם. זה לא מסתדר לכם? קחו לכם יום חופש ואליו תקבעו את כל ראיונות העבודה שלכם  

"ערכו את החיפוש רק כשאתם נמצאים בבית, לא בשעות העבודה שלכם ובטח שלא דרך חשבון המייל שלכם בעבודה או דרך המחשב שקיבלתם מהעבודה"

3) "זה יהיה הסוד שלנו"

חשוב שתציינו גם בפני הצד השני אליו אתם שולחים את קורות החיים שלכם שאתם מחפשים עבודה באופן דיסקרטי, תוסיפו זאת בתחילת המייל שאתם שולחים או תוסיפו את זה בתחילת קורות החיים שלכם- אין לכם מה לדאוג מהנושא, מדובר בדבר לגיטימי ואפילו די נפוץ.  

4) אתם לא חייבים לציין את שם החברה הנוכחית שלכם!

 פשוט מאוד, במקום לציין מפורשות את שם החברה בה אתם עובדים כרגע בקורות החיים שלכם, אתם פשוט יכולים לכתוב את סוג החברה או את התחום בו היא עוסקת- לדוגמא חברת סטארט אפ מעולמות הגיימינג, המידע הזה יתן רקע מקצועי למי שקורא את קורות החיים שלכם ולא יחשוף מידע שאתם רוצים שיישאר סודי. 

5) פנו לחברת השמה!

חברות השמה מתורגלות בחיפוש עבודה באופן דיסקרטי והן גם מבינות את החשיבות בכך. תסבירו להם שאתם מחפשים עבודה באופן סודי, הם יכבדו את זה ויעשו אתכם את התהליך באופן כזה שאפחד אחד שלא צריך לדעת שאתם מחפשים עבודה לא באמת ידע מזה. 

חוץ מזה, זאת גם אחלה דרך בשבילכם להכיר אותנו!

אודותינו

לתפקיד הבא שלך!

×
דילוג לתוכן